راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

عشق

 شتاب مکن

 که ابر بر خانه ات ببارد

 و عشق

 در تکه ای نان گم شود.

 هرگز نتوان

 آدمی را به خانه آورد

 آدمی در سقوط کلمات

 سقوط میکند

 و هنگامی که از زمین برخیزد

 کلمات کال و نارس را

 به عابران تعارف می کند.

 آدمی را توانایی عشق نیست

 در عشق می شکند و می میرد.

+احمدرضا احمدی  

نظرات 1 + ارسال نظر
تهران موبایل دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:38 http://tehran-mobile.com/index.aspx

سلام.فروشگاه خرید گوشی و دوریین .در این فروشگاه تمامی اجناس با لوازم اصلی و اورجینال عرضه میگردد و مشتری تا چهل وهشت ساعت بعد از خرید فرصت دارد جنس معیوب را به فروشگاه مرجوع نماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد