راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

خط قرمز

 

پیش ترها آدمی بود که دوست خوبی بود برات. از اونایی که باهاشون آدم کلی خوشه. از اونایی که دنیا رو یه جور دیگه می بینن. اونایی که دنبال نشانه هان. که اگه جوجه گنجشکی رو ببینه که یه گوشه افتاده رد نمی شن راحت از کنارش. برا هر چیزی تعریفی داره. خلاصه اینکه حوصلت سر نمی ره وقتی باهاش هستی. دنیاش رو دوست داری. تو می خوای که برات همیشه همینجوری که هست بمونه. از این خط قرمزی که تو برا خودت تو دوستی تعریف کردی رد نشه، اما اون که تعریف تو رو قبول نداره. می خواد بهت نزدیک تر بشه. اصلا دوستی اینجوری رو نمی فهمه. تو دلت نمی خواد این دوست رو از دست بدی. اما عقیده خودت رو هم نمی تونی بی خیال شی.

یک روز بدون اینکه حرفی بزنه میره و ...  

مدت ها می گذره. میدونی که اون هم به تو فکر می کنه.

یک روز که روز اونه. یک روز که فقط با اون تعریف می شه. دلتنگش می شی.

چقدر خوشحال می شی وقتی دوباره برات می نویسه:

در که گشوده شد، هوای رفتن به سر می زند.

این قانون درهاست، هوایی می کنند!

 

           حالا موندی که چه کنی با خط قرمزت! 

.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساجدمیرآقایی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:56 http://www.fishing4fun.blogfa.com

سلام علیکم
خیلی خوشم اومد از وبلاگت واقعا مرسی که وقت میذاری و برای ما مطلب می ذاری [هورا]
راستی اگه افتخار تبادل لینک میدی منو لینک کن با عنوان\" ماهیگیری برای تفریح\" و بعد بیا نظر بده تا لینکت کنم.

قربانت
بازهم بهت سر میزنم.خیلی کارت بیسته
[نیشخند][قلب]

هفت دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 http://12-5...

سلام...
ممنون از حضورتان
آزامشی که در وبگاهم یافته اید همه به خاطر حضور یک خیال است
یک یاد
و شاید هم موسیقی کمک می کند به انتقال این حس / که همینگونه هم هست...
درود بی پایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد