راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

راه ِ اندوه

گفتم:خداوندا، مرا به راهی بیرون بر، که من و تو باشیم؛ خلق را در آن راه نباشد! راه ِ اندوه در پیش ِ من نهاد!

آغازینه

 

سلام

براتون پیش اومده، می خواین یه کاری رو شروع کنین، کلی براش برنامه دارین اما نمی دونین چجوری شروع کنین. من خیلی وقته که اینجوریم، می دونم باید بنویسم، مدتهاست اینو حس می کنم(احساس مسئولیتو میبینی!) یه دنیا هم حرف دارم، اما شروعش سخته همیشه همینجور بوده!

اینم یه جور آغازیدنه دیگه!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:15 http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
اگه با تبادل لین موافق منو با نام خرید اینترنتی لینک کن و بهمن خبر بده قول مردونه میدم سریع لینک بشید در ضمن رنک من 3 هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد